BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 28 Disember 2010

penulisan pertama....

salam..:D
adeh,,neh kali pertama aku nak menulis dlm blog aku neh..julung2 kali maa,,
sbnarnya aku pon tatau nak tulis apa..
dan aku rancang nak mula menulis bila mula nya taun baru neh..
sbab azam aku ada 4 nak habaq kat hampa..hahaha*kalot nak bnyak2 azam
haha..ampa nak tau azam aku?meh sineh aku nak habaq..
1.yg petama kompom2 la nak wat blog kan..hahak
2.pastu aku azam nak bljaq rajin2 la..sem 1 mngajar aku yg dok poli neh mmg hampeh,jadi sem 2 kena wat btoi2 la..dgn bebekalkan pointer 2.23 aku dpt sem 1 tu rasa cam xdak papa pon..ag nak tngkatkan ja..hee..
3.ketiga plak,aku azam nak bnyak beramal la kat allah,sbab kita nak mati bkan kita tau pon bila,kot2 ngah berak ka izrail tarik nyawa kan,mana nak tau?jd moh la beramal..:D

ehehe..rasanya tu jela aku nya pnulisan kot takat neh..aku smbung bila taun baru suda mula..jd,selamat dtg tahun 2011,selamat tnggal 2010,kamu mmberi seribu makna dalam idop aku..aku harap 2011 bawak rahmat yg ag bnyak dan boleh wat aku bhgia..heee

jadi..ada la sikit2 pic dan sdikit2 bahan2 dalam tahun 2010 yg dapat dirakam kan..smoga trhibur ea






*Hari Raya Aidiladaha
aha..zaman 60 an maa
aku dipinggirkan

kenderaan ke syurga

haha..syam pon da macam lembu maa

neh ja yg aku dpat bg kat ampa..kongis ah sorg sikit na


*Kegilaan Bbudak Politeknik Sultan Azlan Shah(DTK Only maa)

Diploma Kejuruteraan Teknolgi Elektronik(Komputer)1
candid maa


 

*Boling2 ka Times Square

aha..andy & madno wat market plak

huu..abe pederas sapa nya NIKON ma?

1st time dtg sini lol..mendap abeh..haha

haha..muka tekejut..tgok point aku mndahului CHAMP buling

tekun2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan