BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 26 Februari 2011

~peter ooo peter~

assalamualaikum..
ari neh aku nak menulis tentang 1 laman web yang diberi nama giro answer ..
mesti tamai yang tatau tentang kewujudan laman web neh,,
tapi tidak mengapa,,akan ku cerita kepada kalian semua tentang giro answer neh,,
yang sebenarnya laman web neh bukan giro answer nama nya,,tapi PETER ANSWER,,
cerita dia macam neh,,PETER neh seorang admin yg "KONON"nya buleh menjawab semua pertanyaan yg diajukan kepadanya..tetapi soalan2 yang boleh dianggap logik dan masuk dek akal jelah kann..

jadi kat sini aku nak tunjuk la kan,,sedikit2 screen shot yg ada untuk tatapan semua kan,,yang peter neh memang hebatt,,hahaha,,

haa,,kat sini aku tanya boleh ke tak peter neh cakap melayu,,tgok dia jawab apa,,"saya peter,,jadi sudah tentu saya boleh cakap melayu".tgok!hebat ta?

Soalan kedua pulak,,apakah nama saya(aku la tu kan)tgokkk,,dia jawab dengan gahnya!dia jawab "Mohammad Fairul Faezwan abdullah,,emm(hebat peter neh) 

wahh,,tak sangka yang peter pon layan cita kak limah gakk..(enjit2 semut)hahaha
   





hah!bukan aku tak cakap!betapa hebatnya peter neh,,tu baru 3 soklan aku tanya..maleh nak tanya bebanyak,,satgi jenuh semua dia jawab,,hah!hebat kan??

jadi setakat neh jela,,aku saja nak tunjuk kehebatan peter kat hampa neh,,nak promote la sikit,,nanti hampa pon boleh lah try sndiri naa..selamat mencuba,,
(bole guna untuk final exam neh)hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan