BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 21 Februari 2011

smash badminton paling hebat dalam sejarah!


neh cek nak habaq mai,,kita selalu dok tengok Lee Chong Wei dok lawan ngan Lin Dan kan..
bila kita tengok depa punya smash tu dia punya laju,,kadang2 ada yang mencecah sampai 230kmj..
laju tak laju lah kannn..

jadi kat sini aku nak kongsi kat hampa,,smash yang lagi 2x lagi laju dari tu..
pas tengok neh,,agak2 hampa nk men badminton ag tak??

video

maleh nak men badminton pon ada pas tengok neh..
=,='

Tiada ulasan:

Catat Ulasan