BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 5 Mac 2011

9 perkataan yang wanita selalui guna~

 Assalamualaikum,,huiiii
ha ari neh teman nak mengabokan tentang 9 perkataan yg selalu org pompuan neh guna kat laki2,,
 
 
 
(1) Fine: Ini adalah kata yang digunakan wanita untuk menamatkan hujah ketika mereka benar dan anda harus tutup mulut.

(2) 5 minit: Jika dia berpakaian, ini bermakna setengah jam.
 
(3) Tak da apa: Ini adalah ketenangan sebelum badai. Ini bermakna sesuatu, dan anda harus berada di jari-jari kaki. Hujah yang bermula dengan apa-apa biasanya diakhiri dengan baik-baik saja.

 
 
(4) Go Ahead: Ini adalah berani, bukan kebenaran. Jangan Lakukan Ini!
 
(5) Loud Sigh: Ini sebenarnya sebuah kata, tetapi merupakan kenyataan non-verbal sering disalahfahami oleh laki-laki. Sebuah mendesah keras bererti dia berfikir bahawa anda adalah bodoh dan bertanya-tanya mengapa ia membuang-buang waktu berdiri di sini dan berdebat dengan anda tentang apa-apa. (Lihat kembali ke # 3 untuk erti apa-apa.)
 
(6) It's ok: Ini adalah salah satu dari laporan paling berbahaya seorang wanita bisa membuat seorang lelaki. Tidak apa-apa bererti dia ingin berfikir panjang sebelum memutuskan bagaimana dan caranya anda akan membalas kesalahan anda.
 
(7) Thanks: Seorang wanita berterima kasih, jangan bertanyaan, atau samar. Katakan saja terima kasih kembali. (Saya ingin menambah pada klausa sini - Ini benar, kecuali dia bilang 'Terima kasih banyak' -. Yang sarkasme MURNI dan dia tidak berterima kasih sama sekali TIDAK mengatakan 'terima kasih kembali' ... yang akan membawa pada 'apa').
 
(8) Whatever: Adalah cara perempuan untuk mengatakan F **** YOU!
 
(9) Jangan bimbang tentang hal itu: berbahaya lain kenyataan, makna ini adalah sesuatu yang seorang wanita mengatakan kepada orang untuk melakukan beberapa kali, tetapi sekarang melakukannya sendiri. Hal ini nantinya akan menghasilkan manusia yang menanyakan 'Apa yang salah? " Untuk respon wanita itu merujuk pada # 3. * Kirim ini ke lelaki yang anda tahu, untuk memperingatkan mereka tentang hujah mereka dapat mengelakkan jika mereka mengingati terminologi. 
 
haa,,tu dia la,,selalu ta dengaq gf2 hampa cakap camneh??
mseti ada kann??jadi cubat ngat balik apa depa cakap.,,
pastu tengok balik kat sini,,apa maksudnya,,yg elok ka buruk,,huahua
*sori laa..aku pon copy paste ja,,hahaha,,kalau tak bahasa org putih,,aku da translate da,,translate sndiri kot,,hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan