BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 13 Mac 2011

~wahh!bongkaknya hang!~

~hakkktuuiii~
ha kan da kena ludah!hahaha

errr..bengkak aku ngan manusia sekarang neh,,apa nak jadi,,
da jadi bukan-bukan dah mereka neh..

yang sebenarnya,,nak di ceritakan lah 1 kesah semasa aku menaiki tuntung aku(HONDA EX5)
nak pulang dari taiping ka behrang,,
adalah sebijik kereta neh,,(MYVI),,ada la 2 hamba Allah dalam kereta uh,,
sedang dok khusyuk aku tunggang moto aku,,aku usha la kat kereta uh,,
TUPP!!!!!!
aku nampak sesuatu yang "weird" kat kereta uh,,aku pon pegi la sebelah kereta uh,,
yg weird tu adalah penutup minyak dia ta tutup,,
aku pon p la sebelah keta dia,,jerit punya jerit,dia pon ushaa,,

aku tunjuk kan lah isyarat tangan kat dia,,(dengan harapan dia paham)
las2 dia usha lah aku,tapi dia wat muka pelik,,dia ngat aku nak ngorat dia!cehh,,
blah laa,,muka hang ngan tong sampah dua inci ja jauh dia...

eerrr,,paneh aku,,orang nak tolong mereka,,tetapi mereka buat tidak tahu sahaja,,
seperti pepatah ada mengatakan,,
"SEPERTI MENCURAH AIR KEDAUN TERUP"

biaq la,,ntah2 da meletup pon apa kereta dia,,nak mintak tolong la kat hampa,,
kot2 ada dengar2 berita mengatakan kereta myvi terbakar kat area2 gua tempurung kan,,
gtau2 la aku,,kita gelak kat dia,,huahuahua..

*moralnya:tau la nek keta,,janganlah berlagak sangat,,errrrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan