BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 15 Jun 2011

~NORA ELENA

salam,
ok hari ne aku buat entry tentang 1 cerita melayu yang org kata telah buat dunia seni tempatan neh bergegar sat la..HAHAHA

nak tau betapa kuat tak kuat la efek cerita nora elena neh?
smpai aku yg sebelum neh kurang layan drama2 bersiri,sanggupp tunggu depan tv tiap hari senin sempai la hari khamis tiap2 pukoi 7..
kalau lambat sikit rasa macam dah tak bermakna lagi dah aku tgok drama tuh,HAHAA

ok,nak gtau la sikit pasai cita neh,
dia diadapatasi dari novel "KASIH YANG SUCI"..

ok kepada sesiapa yg berminat nak baca versi on9,neh link dia
KASIH YANG SUCI

aku nak buat sinopsis pon memang malas,sebab aku memang tak suka nak buat sinopsis,
jadi pandai2 la sapa2 yg tak pernah atau tak terlintas nak tengok drama neh,
bole baca kat novel tuh sendiri atau
bole la bawak2 p usha2 kat youtube ka,tonton.com ka,,
sebab cerita neh dah bawak 1 fenomena baru atas transfomasi dalam bidang seni malaysia neh..

pasangan paling hot meh..HAHA

minggu neh minggu las,sapa2 yg terbaca entry aku neh,harap2 terbukak dia nak tengo drama neh
minggu neh,pastu episod yg sebelum2 dia kejaq la sendiri..HEHE


Tiada ulasan:

Catat Ulasan