BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 29 Julai 2011

seorang lagi pelajar DTK3 dah keluar.

assalamaualaikum.


sedih.sebab seorang lagi rakan aku terpaksa meninggalkan aku dan
rakan2 DTK yang lain atas sebab2 tertentu.

kalau nak dikira dari sem 1.lebih kurang dalam 5-6 orang budak kelas aku dah bawak haluan 
daripada terus belajar kat PSAS.

ada yang berhenti Politeknik pastuh sambung dekat Universiti la.apa la.
ada jugak yang berhenti terus dari belajar.

mungkin takdak rezeki kita untuk belajaq bersama2 kan?
tapi takpa la.aku harap hampa semua jaga diri masing2 dengan baik.
semua kenangan2 kita dekat PSAS,kenangan kita dekat tempat ULU yg org  dok sebut2 neh.
harap kenangan tuh takkan luput dari ingatan hampa semua.

dan especially aku nak ucapkan salam perpisahan kepada syafique azawadi.
aku harap hang boleh jaga diri hang baik2 dekat PUO tuh,
puasa dah dekat dah,harap hang puasa penuh,jangan nak ikot perangai opah hang sangat.=-='

cukup la takat neh kot,

~SALAM PERPISAHAN~

3 ulasan:

  1. hamboih..kemain sedey hang noo..huhu

    BalasPadam
  2. HAHAHA.takdak la kan.makin lama makin kurang dah budak kelas aku.las2 kursus sem aku neh pon dah kena bubar sebab tak cukup budak.:PP

    BalasPadam
  3. oohh..rupanye ni kwn syapik azzawadi :D

    BalasPadam