BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 7 September 2011

simpan dulu hajat tuhh~

assalamualaikum.
entry pendek.

abenda yg simpan hajat tuh?
ok.aku simpan hajat nak beli "NISSAN FAIR LADY"






gila gedabak staitan merah apa aku nak beli kereta tuh!
tapi memang la berhajat nak beli,
tapi duit ja yg selalu tak berhajat nak berada ngan aku.ish3.

ok.dah banyak meraban.
aku cerita betoi-betoi, 


akuuuu simpan hajat nak bagitau kat sorang minah neh yg aku suka kat diaaa..HAHA
(muka merah padam dahhhhh~)
ok.7sep aku dapat kol free.
selepas aku tunggu dari 17 ogos(tarikh lahir aku)
las2 baru ari neh dapat.ala sabornya menunggu.
dapat2 dengan rakusnya aku terus telepon diaa.HAHA

sembang la merepek meraban.dah nak 30 minit.
dia pon dah nak tidoq.sebab esoknyaa pagi-pagi dia nak kena bangun awall.
nak kena daftar untuk kemasukan UNIVERSITI
emm.org pandai kannn.umur muda2 dah dapat buat ijazahh.yg aku baru dok diploma pon dok tersedak2 lagi kat tengah jalan neh.HAHA
takpa laa.tu yg aku maksudkan dengan simpan hajat dulu tuhh.
maleh nak serabutkan kepala dia dengan bgtau dia hajat aku yg bukan2 neh.
stg lagi berserabut kawan tuhh.
pastu aku pulak lagi berserabut bila dia rejek aku mentah-mentah.HAHAHA

takpa laa.pergi la belajo duluu.sesuaikan keadaan.
bila dia dah ready,aku pon dah readyy.
aku bagitau laa.HAHA
jangan nanti tau2 dekat FB dah in realtionship ngan mamat mana2,
HAH!memang aku mandrem mamat tuhh.seriesss nehh.

jadi.
my wish for you.
I HOPE YOU TAKE CARE AT NEW PLACE.
STUDY HARD.
DONT GATAI2.(HAHAHA)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan