BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 21 Ogos 2011

sambutan birthday paling ganas dalam sejarah hidup aku.



assalamualaikum.


4 ari lepas aku ada tulis entry pasal hari paling bermakna iaitu 17 ogos.
ok,sekarang aku nak tambah 1 lagi peristiwa bermakna.

"BIRTHDAY PERANG"

haha.okk.kalau sampai ja ari lahir hampa.mesti kawan dok usha hampa dengan rakusnya.muka tak puas hati.simpan perasaan.SEBAB!

hampa dah besa sentai depa dengan teloq,tepung.air sabun dan pelbagai lagi.HAHA
camtu gak ngan aku ari tuh.awal2 lagi aku dah tak sedap hati.
member2 aku semua dah mula buat aku rasa kehangatan ari lahir aku.
buat aku rasa menggelabah.kelam kabut.ketaq lutut dan pelabagai2 lagi.HAHA

macam2 lagi ayat aku dengaq.antaranya.
"abe,1 hari lu mesti kena punya.lu tunggu la."HAHA.
"dah siap belom kita punya bahan?"

HUH!ngat hampa punya barang tu bole selamat letak dalam rumah?HAHA
aku buang semua yg ada dalam rumah tuh,nampak ja benda menjengkelkan,kotoq.busuk.semua aku buang.HAHA

tapi langit tak semendangnya cerah.HUH.
malam tuh aku pergi tarawikh bawak moto.dan la buat 8(pada tak buat langsung)HAHA
balik2 ja.rasa tak sedap hari.dengan rumah gelap.pintu tertutup rapat.
tup2 plak aku ternampak ada org terjenguk2 dari tepi tembok rumah.lagi buat aku rasa ahhh "MATI AKU"
huh!ngat aku bodo?aku lari laa.HAHA.

tapi org kata sepandai pandai tupai melompat.akhirnya jatuh ketanah jua.jadi aku kena jugak.
naktau ramuannya?teloq,tepong.air sabun.(semua tu takdak dalam senarai)
depa neh punya pengotoq.
(air jagung peraman 5 hari,serdak blender epal,air sampah,air puntung rokok,minyak hitam,dan ramuan yg aku rahsia yg aku sendiri taktau.
bau paling gangster penah aku bau adalah air jagung peram.SUMPAH! busuk.
apa pengotoqnya budak rumah aku neh pon taktau.HUH!

tapi apa2 pon.aku nak ucap terima kasih kat hampa semua sebab sanggup sambut aku dengan benda2 macam tu.HAHA.kiranya aku dihargai gak la.kalau member2 ampa tak buat kat ampa kan time hari lahir,maknanya anda kurang dihargai,jadi bila nak birthday tuh kan.gtau la member2,cakap beli la teloq,tepung bnyak2.kalau bole sponsor pulak duit kat depa soh beli.HAHA.

kat sini ada la sikit view keadaan masa tuh.agak berterabuqq.HUH!
ok selamat menonton.
*video pon ada jugak,tapi agak sencored.jadi untuk atas 18 saja.sekian

bukan main bergaya lagi mohd nor redzuan.HHA

dok peace apa lagi abe?ang sudah kena!

berjalan dengan bergaya.=-='
cari bahan!.
penat oii.
masih tersenyum walaupon aku dah bau macam apa lagi.


peace lagii.nak p kejaq budak belakang tuh

HAHA.sesi basuh membasuh
moto aku.=='

abeh angry bird akuu.=-='

teruk tak teruk la kan?=-='
dan lastly.ada video yang dapat diambik.HAHA.

 
kerakusan.=-='

8 ulasan:

  1. minit 1.58.. tergoda siyoooottttt HAHAHAHHA

    BalasPadam
  2. woo, terbaek punye ramuan . haha .

    BalasPadam
  3. Hahahaha...
    Best best...
    time aku study dulu, ade gak kwn2 nk baut cam ni..
    tpi aku pandai meyembunyikan diri dalam bilik junior. selamat...Hahhaha..

    BalasPadam
  4. HAHA.apa barang sembunyi2.kena pon kena la,tandanya kawan kita hargai kita,HAHA

    BalasPadam