BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 7 September 2012

sem dua,sem kaki jamming,sem lima?sem kaki sengkek


phuhhhhhhhh~ *tiup blog*

nokharommmm bersawang.
Semester 5 dah bermula,sem lepas sibuk dengan praktikal.sem ni sibuk dengan Final Projek la apa la.
Lagipun abam sekarang dah ada yang bertakhta di hati kan,acewahhhh.
Terima kasih kepada Nur Asyran Zulkifli sebab sanggup bertakhta di hati saya yang tak seberapa ni.kahkah


entry kali ni just nak pos balik video lama yang time tu zaman kegelapan aku lagi,
zaman kaki jamming.seminggu sekali mesti jamming
tapi jamming tak penah penah sedap pon.
jadi usha jela video yang gua nak share ni kat hampa.kalau berkenan like la kat youtube.
kalau lagi berkenan follow la gua kat twitter.kahkah


Pelita by DTK2


mungkinkah terjadi.

doakan aku jadi blogger tegar kembali.
sekarang ni nak jenguk dalam benda alah ni pon jenuh.
apa punya baloq liat tahap pawer punya entah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan